Nu med all inclusive – september 2014

Masser af aktiviteter for dig og familien

En fantastisk sommer er forbi. Det bliver mørkere og koldere. Men i Gadstrup Motion – der er der masser af aktiviteter, der kan give dig varme og styrke til at gå vinteren i møde. Så det er bare med at komme op af sofaen, få tøjet på og så ud af døren. Det er så skønt at være i gang igen.

Et alm. medlemskab er ”alt inklusivt” og giver jo mulighed for disse fem aktiviteter. Bland meget gerne.

• Fitness
• Indoor Cycling
• PowerWalk,
• CircleCross og
• Kettlelbell

Derudover kan du gå på Powerwalk alene for 125 kr. pr. år.

Opfordring til medlemmer

Hvis du går med ønsker til nye aktiviteter eller har nogle ideer til noget som skulle være anderledes eller du har måske overvejet at blive instruktør eller være med til at hjælpe – så er det fluks at kontakte bestyrelsen.
Det er vores fælles ansvar at udvikle GM, så vi kan udfordre hinanden og være et attraktivt tilbud til borgere primært i lokalsamfundet. En forening dør af ”plejer” og mangel på initiativer. Vi vil være foran og tilbyde det bedste.

Nyheder

Gadstrupløbet den 5. oktober. 2,5 km til børn og 5,10 km til voksne.

Læs mere her    Tilmeld mig nu

Fitness

Her kan vi heldigvis byde velkommen til nye instruktører, der er færdiguddannet eller undervejs. Alexander er startet i tirsdags og endnu en Mette er på vej. Alle vores engagerede instruktører vil så gerne bruges og hjælpe dig endnu et step videre med din træning – så du kan nå dine mål. BOOK DEM – når træningen keder dig – eller du har kørt med det samme program i 3 mdr. Du får du en instruktør for dig selv i en hel time. Ledige tider ses på hjemmesiden og det foregår mandag-torsdag aften kl.18-20 og nogle gange fredag formiddag. I øvrigt savner vi en lidt ”ældre” instruktør til formiddagsinstruktion, måske noget for dig.

Book en tid hos instruktør 1     Book en tid hos instruktør 2

Ungdomsfitness

Vi fortsætter med ungdomsfitness for de 12-14 årige hver tirsdag fra 16.45-18.00.

Tungere håndvægte

I øvrigt kommer der nye og tungere håndvægte på op til 45 kg i løbet er nogle uger. De er blevet efterspurgt af instruktører og medlemmer og så må vi se, hvad det betyder. Der har i DGI og bestyrelsen været debat om tunge håndvægte ville tiltrække ”dopingdrenge” og om det kunne betyde, at centeret vil bliver mere hårdt. Så forudsætningen for, at vi har valgt at efterkomme ønsket, er at centeret skal vedblive med at være et hyggeligt sted for alle, at vi tager strengt afstand fra doping og at evt. mistænkelige brugers adfærd vil blive undersøgt og indberettet til AntiDoping Danmark. Bestyrelsen hører meget gerne om evt. mistanker – også anonymt.

Indoor Cyling

Her er posen igen blevet rystet og det hele flyttet rundt. Der er nu 4 højtalere, 2 projektører og 2 lærreder, men stadig 19 cykler. Målet er en bedre lyd og mulighed for at køre film og pulssystem samtidig. Så nu er det bare om at komme i gang. Man har det bare så fint efter en times kampsved. Det er helt sikkert sundt. Hvis du er ny, så kom i god tid – evt. kan du ringe til en af instruktørerne – tlf. finder du på hjemmesiden. Der er også planer om oprettelse af introhold om søndagen.

Vi har pt. lidt udfordringer, fordi vores trofaste instruktør Walter er kommet til skade og har benet i gips samtidig med, at Pernille har forladt os – i hvert fald for et godt stykke tid. Vi klarer det med, at de faste instruktørerne knokler igennem og dækker for hinanden.

Samtidig har vi hyret Bo, som tidligere har været fast instruktør.

Vi glæder os til at se dig og gi´ den gas til hård og effektiv konditionstræning og samtidig få fyret et par bemærkninger af i hyggeligt selskab.

Book tid til Indoor Cycling

PowerWalk:

Er du til raske gåture i alt slags vejr og vind, sammen med andre, så kan du tilmelde dig vores powerwalk via hjemmesiden. Der er inddelt i hold alt efter hvor hurtigt eller hvor langt man ønsker at gå. Man får en refleksvest ved indmeldelsen.

Der er to hold, der hver går på to tidspunkter om ugen under ledelse af:

Lotte Bjørn Pedersen
Mødes kl. 17:30 mandag og onsdag.
Går 5-7 km over 4-5 kvarter. Flere faste ruter.

Om vinteren går turen af de oplyste ruter ved Erhvervsparken eller Snoldelev.

Bente Theilgaard
Går mandag og onsdag kl. 10 om formiddagen. Går meget forskellige ruter. Ca. 1 time.
Gruppen drikker kaffe på skift privat en gang om måneden og planlægge det næste arrangement.

CircleCross/kettlebell

Har du prøvet CircleCross / Kettlebell træning?

Circlecross er bygget op om tre hovedpunkter: intensitet, variation og funktionelle øvelser.
Hver gang du kommer til træning er det en ny sammensæting af kendte øvelser eller helt nye øvelser. Alle øvelserne er funktionelle øvelser som kan varieres/skaleres så det passer til den enkelte, uanset om du er supertrænet eller er med for første gang. Du ved ikke, hvad dagens træning indebærer før du møder op. Selv den intensive træning har en varighed af kun 15-20min for netop at kunne opretholde den høje intensitet.

Kettlebell træning giver funktionel styrke, udholdenhed, koordination og kondition. Modsat isolationskonceptet i bodybuilding, inkorporerer kettlebell træning så mange muskler som muligt i hver enkelt øvelse. En af de helt store gevinster ved at træne med kettlebells er, at det er hurtigt overstået, samtidig med at din krop har fået en super træning.

Vi træner 6 gange om ugen, så det skulle være muligt at finde et hold der passer til dig.

Book CircleCroos og Kettlebell

Mange hilsner fra bestyrelsen og instruktørerne

Der er lukket for kommentarer.