Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

På denne side får du svar på nogle af de spørgsmål, vi har fået stillet i forbindelse med vort ny medlemssystem.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål herunder, kan du altid sende dit spørgsmål til vores medlemskontakt.


Jeg har tabt min nøgle. Hvordan får jeg fat på en ny?

Svar: Gå ind på Halbooking og køb en ny nøgle. Print betalingen og medbring i centret, når du vil hente den ny nøgle. Gå op i centret, når der er en instruktør til stede og få udleveret en ny nøgle, der er tilknyttet dit medlemskab.


Hvorfor får jeg to medlemsnumre, når jeg beder om “Glemt login” i Gadstrup Motion online booking?

Svar: Der kan være 3 grunde til at du får 2 eller flere medlemsnumre, når du anmoder om at få tilsendt dit medlemsnr. og adgangskode.

1. Du har glemt at du tidligere har oprettet dig som medlem i Gadstrup Motion. Du kan have været medlem for år tilbage, og holdt en længere pause – og da du sidst meldte dig ind, oprettede du/centret en helt ny bruger til dig.

Løsning: Det du skal gøre er at kontakte os her og fortælle, hvilket medlemsnr. du vil have slettet.

2. Du er ved en fejl blevet oprettet 2 eller flere gange, da vi pr. 1. januar 2012 skiftede til nyt medlemssystem.

Løsning: Det du skal gøre er at kontakte os her og fortælle, hvilket medlemsnr. du vil have slettet.

3. Din husstand bruger samme mailadresse til flere personer, og du samt en eller flere andre er medlem af Gadstrup Motion.

Løsning: Du kan vælge at logge ind med dit medlemsnr. og adgangskode og ændre din mailadresse, så du fremover alene får dine egne medlemsoplysninger tilsendt.


Hvordan får jeg en elektronisk nøgle til centret?

Svar: Du skal bruge en nøgle, hvis du har købt medlemskab til Fitness eller Indoor Cycling. Har du ikke en nøgle skyldes det at du ikke har booket og deltaget i en instruktionstime hos en af vores instruktører.

Løsning: Du skal logge ind på Gadstrup Motion online booking og booke en instruktørtid. Læs hvordan du gør her.


Hvorfor virker min gamle nøgle ikke, når jeg har forlænget mit medlemskab?

Svar: Der kan være flere grunde til at din nøgle ikke virker.

1. Medlemssystemet opdaterer nøglesystemet ca. 1 gang i timen.

Løsning: Du skal vente 1-2 timer efter du har betalt dit medlemskab. Hvis dette ikke virker, så læs videre.

Der kan i enkelte tilfælde være sket det, at din nøgle er blevet slettet fra din profil, hvis du ikke har været uafbrudt aktiv. Løsning: Såfremt din nøgle ikke virker efter nogle timer, bedes du derfor henvende dig hos en instruktør i instruktørtiden og få tjekket din nøgle. Alternativt kan du skrive til medlemskontakt og spørge dem til råds.

2. Din nøgle kan være gået i stykker.

Løsning: Du skal henvende dig til en instruktør i instruktørtiden. Her kan du få tjekket om nøglen virker. Hvis den skal udskiftes koster det kr. 75,- som du kan betale via online booking.


Jeg har skiftet adresse eller mail – hvordan ændrer jeg det?

Svar: Du kan selv ændre dine medlemsoplysninger – samt lægge billede ind – i Gadstrup Motion online booking.

Løsning: Log ind på Gadstrup Motion onlinebooking, hvor du selv kan ændre dine oplysninger. Se evt. vores instruktionsvideo “Ret dine oplysninger“.


Jeg vil gerne booke tider via min mobil/smartphone – kan jeg det?

Svar: Ja du kan via browseren (Internet-programmet) på din smartphone, eller I Pad logge ind på Gadstrup Motion mobil booking og booke tider til de træningsformer vi tilbyder lige nu.

Løsning: Gå ind i browseren på din smartphone og indtast: http://gadstrup.halbooking.dk. Log ind med dit medlemsnr. og adgangskode. Klik derefter på knappen “Menu” og vælg “Holdoversigt”. Vælg det hold, du vil booke tid på.


Jeg vil gerne forlænge mit medlemskab via min mobil/smartphone – kan jeg det?

Svar: Ja, du kan via browseren (Internet-programmet) på din smartphone eller I Pad logge ind på Gadstrup Motion mobil booking og forlænge eller købe medlemskab til de træningsformer vi tilbyder lige nu.

Løsning: Gå ind i browseren på din smartphone og indtast: http://gadstrup.halbooking.dk. Log ind med dit medlemsnr. og adgangskode. Klik derefter på knappen “Menu” og vælg Køb “Klippekort/Medlemskaber”.

Vælg, det medlemskab du ønsker og fortsæt til betaling.


Jeg vil gerne indmelde mig via min mobil/smartphone – kan jeg det?

Svar: Nej, det kan du ikke umiddelbart. Du skal have oprettet dig som medlem, inden du kan bruge Gadstrup Motion mobil booking. Du kan dog klikke på “Gå til www-version” og se om din smartphone kan håndtere indmeldese via Gadstrup Motion online booking. Ellers skal du indmelde og oprette dig via en PC.